Duben 2008


WWE - anketa

28. dubna 2008 v 18:41 | Adis
Na blog jsem přidal rubriku WWE - wrestling,rozhodněte o její budoucnosti v anketě !
*Pro zobrazení ankety klikněte na celý článek.


Assassin's Creed - Altair po česku

28. dubna 2008 v 17:36 Herní
Tady jsou ukázky CZ dabingu ve hře Assassins Creed,a uznejte sami,že se velice povedl !



Grand Theft Auto IV - Hey,Nico,my cousin ! (Xbox 360)

28. dubna 2008 v 17:08 Recenze

Grand Theft Auto IV

Po odnožích trojky tvůrci sáhli k radikálnějším změnám a do davu zfanatizovaného hypem vhazují hru s větším důrazem na postavy a příběh o probuzení z amerického snu. Povedlo se Nikovi Beličovi naplnit vysoká očekávání? PRVNÍ ČESKÁ RECENZE !
Recenzi čtěte ZDE !

Assassin's Creed CZ - napínavé vraždění ve středověku

27. dubna 2008 v 16:37 Recenze


hodnocení BW: 81%
Velmi kvalitně a zajímavě navržená hra, jejíž největší slabinou je obsahová nevyzrálost a z ní po čase vyplývající stereotyp. Tak či tak je to zaznamenáníhodný kus herní historie.
  • .fantasticky navržené prostředí středověku
  • .fungující život obyčejných lidí
  • .adrenalinová akrobacie
  • .povedená česká lokalizace i dabing
  • .po několika hodinách se dostaví stereotyp
  • .iluzi středověku kazí výlety do současnosti
  • .neuspokojivý závěr příběhu
lokalizace Kompletně v češtině cena 899 Kč
  • po několika hodinách se dostaví stereotyp
  • .iluzi středověku kazí výlety do současnosti
  • .neuspokojivý závěr příběhu
Assasins Creed (PC)Assassin's Creed - to už je pojem. Hra, kterou si všichni chtějí aspoň vyzkoušet. Vědět jak funguje. Přes podrobné popisy si to totiž není jednoduché představit. Na druhou stranu ji od momentu vydání konzolové verze koncem loňského roku (recenze Xbox360 verze zde, 90%) provází kontroverze. Jistě, je tu neuvěřitelně propracovaný svět, možnosti, které jiná hra nenabídne, propracované mechanismy, přesto se však absolutním hodnocením, ba i devadesátkami velmi šetřilo. Proč? Za hlavní důvod je možné považovat skutečnost, že po prvotním okouzlení trvající nějaké dvě tři hodiny, kdy s nadšením prozkoumáváte každý kout, studujete každičkou akci, se překvapivě ukáže určitá plytkost a plochost celého vašeho počínání. To však nic nemění na tom, že Assassin's Creed je pozoruhodný titul, jehož PC verzi si stojí za to rozebrat.
"Tím zřejmě nejoceňovanějším na Assassin's Creed je úžasná volnost."
Assasins Creed (PC)Příběh vychází z poněkud upravené historie středověkého řádu asasínů, tedy svého druhu teroristů tehdejší doby, kteří by si s dnešními fundamentalisty mohli podat ruce. Přestože sledovali vyšší cíle, jejich počínání rozhodně není možné považovat za morálně přijatelné. Zato ve hře jsou hašašíni bráni jako bratrstvo vcelku sympatických týpků, jejichž hlavním cílem není nic menšího než zabránit dalšímu krveprolévání v náboženských křižáckých válkách. Jedním z nejlepších členů spolku je pochopitelně Altair, hlavní hrdina našeho příběhu. Ačkoliv - to není tak docela přesné. Hned na začátku hry budete poněkud zmateni tím, že se ocitnete v nechutně běloskvoucí laboratoři, kde se pohybuje jakýsi polosvlečený mladík, doktor a asistentka.

Assasins Creed (PC)Po kontrole mechaniky, zda se vám tam náhodou netočí něco s choulostivou tematikou, ale skutečně Assassin's Creed, budete chtít zjistit, co že je tohle vlastně za fígl. Tak vězte, že ho tvůrci použili jako nepříliš ladnou berličku k vysvětlení všech možných příběhových přeskoků, zároveň jim ale nedošlo, že implementace postavy Desmonda, který je vzdáleným potomkem Altaira, poněkud ničí iluzi jinak fantasticky provedeného středověkého světa. Nejde jen o nudné a ošklivé předěly v laboratoři, kdy z vás vědci extrahují vzpomínky, ale i podivný futuristický in-game HUD, kde narazíte na rušivé moderní prvky a čas od času se objevivší DNA šroubovici.
Tím zřejmě nejoceňovanějším na Assassin's Creed je úžasná volnost, která je srovnatelná snad jen s tituly ze série Grand Theft Auto. Jenže zatímco freeformové tituly byly dosud buď z ranku právě městských gangsterek s auty, nebo rozsáhlých RPG, tak Assassin's Creed otevřené prostředí tří středověkých měst Damašku, Jeruzaléma a Akkonu vnáší i do pořádné a intenzivní akce.Assasins Creed (PC) Ačkoliv intenzitou nemyslíme boje, jako spíše napínavý pohyb po městě sám o sobě. Hra kombinuje prvky stealth titulů typu Thief, ale nebrání se ani bojovým či skákacím sekvencím, které překonávají i novodobou trilogii Princů z Persie. Města jsou natolik propracovaná, že vás určitou dobu bude bavit jen jejich procházení a prohlížení těch architektonických skvostů. Co se týče stylistické stránky věci, nemá Assassin's Creed konkurenci. Každý kout měst je něčím specifický, nehledě na to, že se středověké metropole mezi sebou značně a částečně i historicky akurátně liší. Jaké je pak hráčovo nadšení, když zjistí, že díky akrobatickým schopnostem Altaira může vylézt na prakticky libovolnou věž a rozhlédnout se v dál? Takové momenty se zkrátka nezapomínají, a když je zažijete poprvé, podruhé, ba i potřetí, vždy si je užijete. Postupně ale objevitelská touha přeci jen odpadá a zbývá hra.
Assasins Creed (PC)Zde už pochvaly nebudou tak jednoznačné a musí být vyvažovány i výtkami. Vlastně po celou dobu hraní budete vykonávat ty samé činnosti, jen v bleděmodrém. V některých případech se liší trochu více, ale povětšinou zůstávají na chlup stejné. V hlavním sídle asasínů dostanete úkol v podobě odpravení jednoho z krvelačných mocipánů. Následuje příjezd do jednoho ze tří měst, kde padouch zrovna bivakuje a hned poté nesmí chybět podrobný průzkum okolí místa, kde se akci chystáte provést. Je třeba si opatřit dostatečný počet informaci, ať už špehováním, rozhovory nebo krádeží, abyste měli dostatek podkladů k přípravě vniknutí do zloduchovy blízkosti, ale i k následnému úprku. To s neobjede bez zmíněné akrobacie, ve které je Altair naštěstí silný v kramflecích. Dokáže se vyšplhat prakticky kamkoliv, skáče do slušné výšky, dostane se i přes propasti, které by běžný smrtelník těžko překonal, běhá po střechách atd. Důležité je, že to vše je ve hře zpracováno maximálně plynule a bez zbytečných švů.
Assasins Creed (PC)Assassin's Creed však není úplně jako Thief, a přestože řadě nepříjemných střetů s nepřáteli se dá předejít šikovným skrýváním se a využíváním alternativních cest, na nějaké ty boje dojde tak jako tak. A nakonec jich bude docela hodně. Pomineme-li skutečnost, že po čase začnou být repetitivní jako všechno ostatní ve hře, jsou zpracovány poměrně dobře a dynamicky. Na Altaira je opět radost se dívat, kterak se ohání šavlemi či mečem. Do hry se vešly i umenšené RPG prvky v podobě zpřístupňování nových úderů a komb. Avšak nic, co by bylo zásadního charakteru.
"Řadě nepříjemných střetů s nepřáteli se dá předejít šikovným skrýváním se a využíváním alternativních cest."
Jsou však boje, které vyhrát lze, a ve kterých jste bezmocní. Takové situace nastávají většinou po vykonání asasinace, tedy vraždy cílového objektu. Tehdy jsou zalarmovány stráže a vy se musíte činit, abyste se ztratili. V těchto chvílích hraje zásadní roli dav. Pokud jste se v něm při prozkoumávání měst chovali neurvale, strkali do lidí a odmítaliAssasins Creed (PC) věnovat almužnu žebrákům, nikdo vám nepomůže. Naopak, v případě, že se snažili být nápomocní v podobě menších misí, lidé vám to nezapomenou a při útěku strážím vám pomohou. Zkrátka se ztratíte v davu, například v průvodu mnichů. Musíme říci, že masa lidí v Assassin's Creed je skutečně velká. Lidí ve městech je přirozený počet a všichni si žijí svůj vlastní život, takže nestojí jen na místě. Pohyb mezi nimi je přitom absolutně realistický. Tohle se jednoduše povedlo.
Co už je horší, to je již několikrát zmíněný stereotyp. Assassin's Creed je v zásadě zábavná hra, ale nedokáže pohltit na mnoho hodin v kuse. Po několikáté podobné misi už si na začátku další řeknete, že máte dost. Nechcete opět usednout doAssasins Creed (PC) koňského sedla a několik minut bez většího vzrušení jet k cíli, zde poněkud zdlouhavě prozkoumávat terén, skákat, bojovat, vraždit a utíkat. Někdo tvrdí, že to není zase tak velký problém, osobně považuji nevýrazný obsah za velkou chybu, která sráží bezmála dokonalé mechanismy o poznání níže. Neříká se to lehko, ale Assasins Creed není taková zábava hrát, jako spíše objevovat.
Příliš na tom nezmění ani pár obsahových novinek, které se objevují v PC verzi. Jedná se o čtyři dodatečné způsoby vyšetřování, které předchází každému atentátu. Informace tak můžete nově získávat běháním po střechách v těsném řasovém limitu, likvidací lučištníků, ničením stánků trhovců či eskortou spřáteleného asasína. Je to určitě příjemné, nikoliv však zásadní vylepšení. Nic se naopak nezměnilo na ukláAssasins Creed (PC)dacím systému, který je postaven na bázi checkpointů. Zůstalo i otravné vypínání přes několik menu, vzhledem k tomu, že se vás ale při ukončení hra neptá na uložení, můžete vcelku bezpečně zvolit i tvrdou, ale rychlou cestu Alt+F4.
Nečekaně dobře se podařilo převést ovládání na klávesnici a myš. Dokonce si můžete vybrat mezi třemi způsoby ovládání. Jeden počítá s klávesnicí a dvoutlačítkovou myší, druhý s pětitlačítkovou a třetí umožňuje ovládat hru jen prostřednictvím klávesnice (to však nedoporučuji). Na tlačítka jsou přiřazeny různé funkce, které se spouští v určitých situacích a musím říci, že po zhruba desetiminutovém osvojení jsem neměl větší problém.
Assasins Creed (PC)Ještě před vydáním se horečně spekulovalo o hardwarových požadavcích PC verze. Ubisoft z nějakého důvodu vypálil strašlivou minimální sestavu a hráči se začali obávat. Nakonec ale není vůbec čeho. Hru jsme testovali na dvojici sestav. První byl Athlon 64 X2 3800+, 1 GB RAM a GeForce 7900 GTO, tedy dnes přinejlepším průměrná sestava. Výsledek nás potěšil. V rozlišení 1280x1024 a takřka plných detailech tento stroj dosáhl průměrně 20 snímků za vteřinu. O poznání lepší sestava v čele s Core 2 Duo E6600, 3 GB RAM a GeForce 8800 GTX dosáhla ve stejném rozlišení a na zcela plné detaily více jak 50 snímků za sekundu. Assassin's Creed proto můžeme označit za dobře optimalizovaný titul, který se zbytečně neškube a navíc oplývá i sympaticky krátkými nahrávacími časy.
Palec nahoru si bez debat zaslouží česká lokalizace, která patří k tomu nejlepšímu, co se u nás v této oblasti za poslední dobu urodilo. Jistě, občas něco maličko ulítne, ovšem celkově působí dabing vyspěle a především na středověk hodnověrně. Hlasy se podařilo vybrat s citem, a přestože některé vám budou nápadně připomínat různé filmové postavy, pasují jako ulité.
Assasins Creed (PC)Důležité tedy je, že se převod hry na PC podařil bez větších obtíží a i počítačoví hráči si mohou užívat těch samých zážitků, jako konzolisté. To znamená, že zpočátku budou okouzleni pomalu, ale jistě u nich začne docházet k vystřízlivění, až prozřou úplně a zjistí, že Assassin's Creed je především fantastickým výstřelkem herních možností, ale zdaleka ne jejich naplněním v otázce zábavnosti. Stále je to ale titul velkého dopadu, který se dá jednak doporučit, jednak lze na jeho základě doufat ve vylepšení tohoto konceptu v dalších dílech trilogie.

Assassin's Creed CZ

Výrobce/VydavatelUbi Soft Montreal / UBI Soft
Distributor ČRCenega
PlatformaPC
MultiplayerNe
Minimální konfiguaceCPU 2 GHz, 1 GB RAM, 128 MB 3D karta
Doporučená konfiguaceCPU 3 GHz, 2 GB RAM, 256 MB 3D karta

South Park : Peklo na zemi - 3gp ke stažení

27. dubna 2008 v 16:29 3gp na mobil
A je tuprvní filmy ve formátu 3gp (pro mobily). na začátek jsem zvolil kanadskou komedii South Park s podtitulem Peklo na Zemi. Doufám že se vám bude líbit !
Film stánete ZDE !

Rekonstrukce - 2.část

27. dubna 2008 v 16:22 | Adis |  Můj blog
Tak se hlásím znovu tentokrát je rekonstrukce u konce,blog je přehlednější a rubriky jsou jinak pojmenované,ale myslím že se vyznáte bez problémů.Jen mám takový dotaz : Chcete spíš černé nebo bílé okraje stránky ? Názory pište do komentářů !
Mějte se,hezký první Máj ,Adis

Rekonstrukce

27. dubna 2008 v 15:34 | Adis |  Můj blog
Zdravím Vás Sorry,že jsem tady nebyl,neměl jsem moc času ... teď probíhá rekonstrukce blogu (nové rubriky atd.),máte se na co těšit !!! Je tu nový dessign od Ferdy - moc díky. Mějte se,a omluvte blbě vypadající menu (rekonstrukce).

GTA IV - 4. Trailer

12. dubna 2008 v 14:53 | Adis |  Herní


The Sims : Životní příběhy - PC cheaty

11. dubna 2008 v 14:26 | Adis |  Cheaty
Stiskni [Ctrl]+[Shift]+[C] a napiš následující kódy:

Kaching - přidá 1 000 $
Motherlode - přidá 50 000 $
Aging Off - vypnutí stárnutí Simůbr> Aging On - zapnutí stárnutí Simů

Travian - Div světa

10. dubna 2008 v 18:03 | Adis

Travian - info

10. dubna 2008 v 18:00 | Adis
Kdo by neznal online hru Travian - baví se jí tisíce hráčů,mladším i starších ... Zkuste to !!!
Travian je online hra pro kterou stačí mít obyčejný prohlížeč. Hraješ s tisíci hráči jako náčelník malé vesnice a vedeš obyvatele ke slavě a vítězství. » Tutoriál (jen 60s)!!!

Budoucnost blogu ?!

10. dubna 2008 v 17:54 | Adis |  Můj blog
Rozhodl jsem se,že se vás zeptám,co by vás nejvíce zajímalo,aby byl blog lepší !!!
Hlasujte v anketě a rozhodněte o budoucnosti blogu !!!

*Pro hlasování klikněte na "celý článek".

Gears of War 2? Mlýnek na maso! - XBOX360 preview

10. dubna 2008 v 17:50 | Adis

Gears of War 2? Mlýnek na maso!

Líbily se vám Gears of War? Tak počítejte s tím, že druhý díl vás srazí na kolena. Gigantická monstra, stovky Locustů a totální atmosféra.
Žánr: akční
Datum vydání svět: listopad 2008
Datum vydání v ČR: listopad 2008
Epic mlžil s Gears of War 2 tak, že proslulé mlhy nadLondýnem jsou proti tomu průzračným vzduchem nad Saharou. Zatímco napínal fanoušky prvního dílu neustálými úvahami, zda druhý vůbec vyjde a pokud, tak někdy ve vzdálené budoucnosti, celý tým makal na plné obrátky. Dosud jsme měli jisté jen to, že ve hře budou boje "muže proti muži", aneb kdo rozřízne Locusta motorovkou rychleji. Viděli jsme demonstraci Unreal Engine 3.5 s jeho vychytávkami a mohli se dohadovat. Teď už konečně víme detaily hry a dost se nám tají dech. Místo opakování původního titulu s nepatrně odlišným dějem, se rýsuje extáze, která nás zarazí do křesel před obrazovkami a monitory. Čtete správně, v žádném případě nevěříme tvrzení o exkluzivitě pro Xbox 360. Možná do té doby, než bude PC konverze hotová.
"Zdál se vám Brumak veliké monstrum? Máme připravena taková, vedle kterých bude působit tak nevinně, jako mládě pandy!" Tento výrok Cliffa Bleszinského z Epicu od okamžiku zveřejnění screenshotů nových monster na sebe vzal opravdu zcela jinou podobu. Už tomu věříme. A to jsme viděli jen fragmenty. Motiv pokračování je prostý. "Když jste chtěli válku, budete ji mít. Ale na vašem území!" Gears of War 2 nové scanyCo z toho plyne pro Marcuse Fenixe? Cesta do podzemí, do říše Locustů, odkud pomocí svých emergency holes přepadají přežívající zbytky lidstva. A podzemí je pro monstra naprosto ideální. Nakonec, útok obřího pavouka, který se nakonec zřítí do žhavé lávy, se odehrál právě v podzemí. A je to výhoda i pro Unreal Engine 3.5, který vždy bude silnější v interiérech, než v exteriérech. Ačkoliv autoři slibují, že i těch si užijeme. A nejen ve městě Jacinto, které představuje místo posledního odporu na Seře. Ne vše se bude odehrávat v podzemí, ulice čekají. Doufáme, že potenciálu města bude využito lépe a nedostaneme se pouze do přesně nadefinovaných koridorů. Soudě podle slov o otevřených prostorých mimo město, kam pojede tým Marcusových bojovníků přepadnout Locusty v jejich domácím prostředí, budou obavy patrně liché.
Gears of War 2 nové scanyCo nám slibuje příběh? Autor komiksů a novel Joshua Ortega se stará o napětí. Jsme ve světě, kde není nic jistého, kde každá chyba může být tou poslední. Právě proto je tentokráte příběh výrazně temnější, propracovanější, stojící hodně na dialozích hlavních postav, kde stejně jako minule jsou klíčovými Marcus a Dom. Napětí má zabezpečit i práce kamery. Ta má právě při dialozích najíždět tak, aby co nejvíce ovlivňovala emoce hráčů záběry na výrazy tváře. Do hry mimochodem přibyl povel "drž hubu", který veškeré dialogy skipne a vrhne vás zpět do akce. Děj slibují tvůrci zajímavý. Šest měsíců po úspěšném odpalu bomby v podzemí je bilance děsivá. Nesčetně Locustů bylo zničeno, ovšem důsledky exploze se odráží i na lidstvu, které, již tak zdecimované, drtí morová rána. Do toho všeho tajná zbraň Locustů vytváří obrovské díry v povrchu, které pohlcují jedno místo odporu za druhým s výjimkou Jacinta na pevném podkladu.
Potvrzuje se tak trochu názor, že první Gears of War bylo víceméně rozšířené technologické demo, u kterého pořádně autoři nevěděli, zda uspěje a tudíž nevytvářeli žádnou pevnou příběhovou linii. Sice jsme jim všichni nadávali za to, že pořádně nevíme podstatu děje Gears of War, ale nyní mají vedle většího rozpočtu na hru, lepšího enginu také možnost si s dějem vyhrát. Gears of War 2 nové scanyUž level 2 vypadá slibně. Konvoj Fenixových bojovníků ve stroji Derrick se blíží k horám, zarostlým lesy, když tu útočí létající předvoj armády Locustů. Derrick je fenomenální stroj, mixuje v sobě gigantický tank s technikou schopnou odpalovat dvoučlenné kapsle do podzemí. Honička lesem, porážené stromy, objevuje se Brumak. A to je jenom nepatrný začátek, podzemí čeká. Všichni, kdo jsme první Gearsy hráli, dobře víme, jak si Epic dokázal fantasticky pohrát s lesem v bouři, jakou atmosféru strachu a napětí se podařilo navodit. Ačkoliv věříme Cliffymu jeho vyprávění o daleko větších monstrech, Brumak docela vystačil. Když si to představíme vše dohromady, obří stroj, útok locustí pěchoty, štvanici po lese a do toho napadení Brumakem, nemáme opravdu obavu, že bychom při hře mohli byť jen chviličku pocítit záblesk nudy. Mimo jiné také proto, že věříme Timu Sweenymu jeho slova o naprosto nesrovnatelné kvalitě grafiky a možnostech druhého dílu oproti dílu prvnímu.
Gears of War 2 nové scanyGears of War 2 už nebudou prý hrou, kde se na obrazovce objeví několik postav a možnosti jsou vyčerpány. Můžeme prý počítat se stovkami nezávisle jednajících Locustů, tak jako jsme je mohli vidět v technologickém demu Unreal Engine 3.5, systém nasvícení se posunul od realistického k více filmovému. Tedy hráč musí získat právě onen dojem vtažení, jak ho zná z filmů. Epic však chrlí novinku za novinkou, zvláště na poli designu. Ať jde o podzemní monstra, zářící zvláštní bioluminescencí, nebo o gigantický Centaur tank, mixující tank s monster truckem, nebo o nové nepřátele, locustí mnichy Kantos, kteří jsou schopni vedle úporného boje oživovat padlé. Momenty, kdy jsme občas zvedali po zaznění gongu v původní hře oči k nebi, protože jsme mohli přesně čekat, kdy Locusté udeří a s druhým zaduněním jsme věděli, že je konec, skončily. Tentokráte si nebudeme nikdo jistý, že se nedaleká mrtvola nezvedne a nepustí se do boje znovu. Ačkoliv s preferencí boje nablízko motorovými pilami máme pocit, že ne vše půjde znovu oživit.
Gears of War 2 budou výrazně temnější, výpravnější, rozsáhlejší. Můžeme se těšit na designéry utržené z řetězu, kteří už mají potvrzeno od fanoušků, že se nemají držet žádných mezí. Můžeme čekat novou techniku, obří příšery, zničitelné prostředí, vylepšené zbraně, nové postavy, odhalení pozadí mnoha nejasností z prvního dílu. Gears of War 2 nové scanyZkrátka komu první díl imponoval, bude při hraní singleplayeru spokojen. Expandoval i multiplayer, který umožňuje i v co-op hraní každému hráči, aby si nastavil vlastní obtížnosti, takže elitní voják může doprovázet začátečníka a přitom si nemusí nastavovat nejnižší obtížnost. Jedno je jisté. Pokud Epic bude hru vydávat za jakési vyvrcholení, nevěřte mu ani slovo. Patrně v době, kdy probíhají práce na GoW2, již další tým pracuje na třetím díle. Zda ho uvidíme ještě na Xboxu 360, nebo půjde o startovní hru pro Xbox další generace, o tom můžeme jen spekulovat. Jedno je jisté. Ať se bude Marcus Fenix se svým komandem snažit bojovat sebelépe, planetu Sera očekávají další a další boje. Protože pro ně byla stvořena, stejně jako celý šílený svět Locustů a decimovaných zbytků lidstva.