Opravdu fantastické video o Cristianu Ronaldovi - dodívejte se do konce i když nejste fandové fotbalu !!! Opravdu paráda !!!
Září 2007
Události : Nové herní pecky !!!
28. září 2007 v 12:39 | AD!$(převzato z Bonusweb.cz)V uplynulém týdnu se na internetu opět objevilo několik povedených hratelných demoverzí, které byste si rozhodně neměli nechat ujít. Zatímco fotbaloví fandové sáhnou po očekávané sportovní simulaci Pro Evolution Soccer 2008, hráči úspěšné strategické série Heroes of Might and Magic V nepohrdnou novým datadiskem Tribes of the East. Učiněnou lahůdkou pro všechny příznivce hororů je first person akce Clive Barker's Jericho (ke stažení rovněž na PSN a XBL), která nevypadá vůbec špatně.
Demoverze je sice nestydatě krátká (zhruba na deset minut), ale zato nabitá neuvěřitelnou atmosférou. Doufejme, že se v tomto duchu ponese i zbytek hry a Jericho neudělá ostudu staršímu, ale stále vynikajícímu Undyingu. Doporučuji vyzkoušet demo v noci a při zhasnutém světle - sice nejde o takový zážitek, jako když si stejným způsobem troufnete na Silent Hill, ale díky šílené hudbě a nechutně detailní grafice jde o vysoce sugestivní zážitek. ESRB rating M (Mature - od sedmnácti let) bych v tomto případě klidně posunul na AO (Adult Only - od osmnácti) - tahle hra skutečně nepatří do rukou dětem, ani psychicky slabším jedincům.
Ale dost bylo Jericha, ostatně posuďte sami, zda vás tato hororová FPS osloví nebo jí raději širokým obloukem objejdete. Ze zbylých demoverzí zbývá zmínit snad jen francouzské demo budovatelské strategie Trhillville: Off the Rails nebo xboxové demoverze Viva Piňata: Party Animals a Crash of the Titans.
Zajímavá odhalení
V minulém tématu jsme vás informovali o dvou herních novinkách, které se však během tohoto týdne dočkaly oficiálního oznámení a na povrch tak vypluly podrobnější informace. Prvním titulem je survival horror Dead Space od Electronic Arts, který vyvíjí studio EA Redwood Shores a překvapivě se týká pouze konzolových hráčů (Xbox 360 a PlayStation 3). Hlavním hrdinou je obyčejný inženýr Isaac Clarke, jenž musí v rutinní misi uvést do chodu komunikační systémy na těžební lodi v odlehlé části vesmíru. Ale jelikož jde o survival horror, nebohý hlavní hrdina zde nachází pouze mrtvoly a dávno zapomenutou rasu krvelačných vetřelců. Vydání Dead Space je plánováno na podzim příštího roku a redaktoři Game Informeru jej v exkluzivním preview přirovnávají k Resident Evilu ve vesmíru. Zmiňovaná hororová série bezpochyby má své kvality, ale pokud vývojáři jen zkopírují osvědčené herní prvky, pšenka jim nejspíše nepokvete. Osobně Dead Space zatím moc nevěřím, ani první zveřejněné záběry ze hry mě nijak neoslovily, ale za rok vývoje se může ještě ledacos změnit.
V minulém tématu jsme vás informovali o dvou herních novinkách, které se však během tohoto týdne dočkaly oficiálního oznámení a na povrch tak vypluly podrobnější informace. Prvním titulem je survival horror Dead Space od Electronic Arts, který vyvíjí studio EA Redwood Shores a překvapivě se týká pouze konzolových hráčů (Xbox 360 a PlayStation 3). Hlavním hrdinou je obyčejný inženýr Isaac Clarke, jenž musí v rutinní misi uvést do chodu komunikační systémy na těžební lodi v odlehlé části vesmíru. Ale jelikož jde o survival horror, nebohý hlavní hrdina zde nachází pouze mrtvoly a dávno zapomenutou rasu krvelačných vetřelců. Vydání Dead Space je plánováno na podzim příštího roku a redaktoři Game Informeru jej v exkluzivním preview přirovnávají k Resident Evilu ve vesmíru. Zmiňovaná hororová série bezpochyby má své kvality, ale pokud vývojáři jen zkopírují osvědčené herní prvky, pšenka jim nejspíše nepokvete. Osobně Dead Space zatím moc nevěřím, ani první zveřejněné záběry ze hry mě nijak neoslovily, ale za rok vývoje se může ještě ledacos změnit.
Druhou hrou, o níž jsme se před týdnem stručně zmínili a jejíž tisková zpráva před pár dny dorazila do redakce, je v pořadí již třetí datadisk pro úspěšnou sci-fi realtimovou strategii Warhammer 40,000: Dawn of War. Již víme, že nese název Soulstorm, ale místo jedné nové rasy nabídne rovnou dvě (známá je zatím pouze Dark Eldar) a počet hratelných frakcí se tak vyhoupne na velmi slušných deset kousků. Zajímavý je rovněž fakt, že se singleplayerová kampaň nového samostatného přídavku (ke spuštění není třeba původní verze hry) nebude odehrávat pouze na jedné planetě, ale přinese celý planetární systém. A jak už to u datadisků bývá, sedmero známých ras obohatí nové jednotky a v sérii Dawn of War se poprvé dočkáte i vzdušných bojových sil.
A pokud hrajete mulťák, vývojáři z Relic Entertainment připravují speciální medaile, s nimiž budou multiplayerové bitvy ještě zajímavější. Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm se objeví na jaře příštího roku.

Společnost Ubisoft rovnou odhalila novou herní sérii, jež doplní úspěšné tituly se štemplem Toma Clancyho. Vývoj Tom Clancy's Air Combat má na starosti bukurešťské studio Ubisoftu a již samotný název svědčí o tom, že tentokrát se vzneseme do oblak. Nepůjde ovšem o tradiční letecký simulátor pro skalní fanoušky, ale v přístupnějším akčním provedení mu díky asistenčním systémům přijdou na chuť i začátečníci a vyzkouší si různé letecké manévry a moderní taktiky. Příběh nové série vypráví o blíže nespecifikované soukromé armádě, jež dosáhla takových rozměrů, že si troufla zaútočit na USA. Ve hře usednete do kokpitů nejnovějších stíhaček a kromě singleplayerové kampaně se vrhnete i do multiplayerových bitev. Nutno zdůraznit, že právě od onlinu si Ubisoft hodně slibuje a chvástá se, že ihned po vydání se Tom Clancy's Air Combat stane multiplayerovým hitem. Takových už bylo...
Na majitele next-gen konzolí PlayStation 3 a Xbox 360 si brousí zuby vývojáři z Volition pod přísným dohledem jejich chlebodárce, společnosti THQ. Na příští rok totiž připravují pokračování úspěšné akce Saints Row a překvapují mnoha zajímavými novinkami. Příběh se odehrává několik let po skončení prvního dílu a v podstatě naváže na události v jeho závěru. Město Stilwater bude podstatně větší a dočká se mnoha změn - nebudou chybět nové vozy, motorky, lodě, vrtulníky, a dokonce ani letadla. Saints Row 2 nabídne, jako první ve svém žánru, online multiplayer a autoři slibují rovněž možnost kooperativní hry dvou hráčů v rámci singleplayerové kampaně.
Uvidíme, jak to nakonec dopadne, ale fanoušci podobných her se příští rok mají rozhodně nač těšit - po nedávném odkladu totiž nakonec dojde i na Grand Theft Auto IV, o němž jsme se v minulém tématu zmiňovali v souvislosti s Jackem Thompsonem.

Poslední zajímavé odhalení jistě vykouzlí úsměv na tváři všem hráčům vynikající závodní hry MotorStorm pro PlayStation 3. Sony Computer Entertainment totiž pod svá křídla získali Evolution Studios (včetně Bigbig Studios - Pursuit Force pro PSP) a slavnostně oznámili, že Motorstorm 2 je ve vývoji a plánuje se na příští rok. A když už jsme u těch offroadů, musíme zmínit ještě závody MOTORM4X od pražského vývojářského týmu The Easy Company. Plná verze hry, jež poběží na vlastním Vampire enginu, by se měla objevit v prvním čtvrtletí příštího roku a nabídne velkou svobodu pohybu a různé druhy závodů. Vozy budete moci upravovat a vylepšovat, ale na řadu přijdou i nutné opravy v garáži. Záleží jen na vás, zda si oblíbíte volné projížďky otevřenou krajinou (Alpy, Aljaška, kamenitá poušť) nebo vyzkoušíte kariéru profesionálního offroadového závodníka.
Co se děje v trávě...
Předchozí víkend nebyl pro počítačové hráče nijak pozitivní. Jako na potvoru totiž došlo k odložení několika očekávaných podzimních titulů, což v letošní nadějné skladbě sice není taková tragédie, ale pokud se na některou z uvedených her těšíte jako na boží smilování, náladu vám to rozhodně nezvedne. Největší podpásovkou je bez diskuze posunutí vydání PC verze akčního trháku Assassin's Creed, která se objeví až v prvním čtvrtletí příštího roku, přičemž konzolové verze (PlayStation 3 a Xbox 360) jsou stále plánovány na listopad. Fanoušky válečných akci, a především série Brothers in Arms, nepotěší ani odklad chystaného pokračování Hell's Highway, jež pro Xbox 360, PlayStation 3 a PC vyjde až v posledním čtvrtletí fiskálního roku 2007/2008, což odpovídá prvnímu čtvrtletí roku příštího. Další odklad se týká nadějného MMORPG Gods & Heroes: Rome Rising, jež bylo posunuto na začátek příštího roku. Ve stejném čtvrtletí se objeví i third person akce Mercenaries 2: World in Flames, jejíž odložení společnost Electronic Arts konečně oficiálně potvrdila. Smutnou zprávou je rovněž měsíční zpoždění hratelné demoverze očekávané first person akce Crysis, která podle posledních zpráv z CryTeku vyjde až 26. října a jako náplast bude obsahovat editor.
Předchozí víkend nebyl pro počítačové hráče nijak pozitivní. Jako na potvoru totiž došlo k odložení několika očekávaných podzimních titulů, což v letošní nadějné skladbě sice není taková tragédie, ale pokud se na některou z uvedených her těšíte jako na boží smilování, náladu vám to rozhodně nezvedne. Největší podpásovkou je bez diskuze posunutí vydání PC verze akčního trháku Assassin's Creed, která se objeví až v prvním čtvrtletí příštího roku, přičemž konzolové verze (PlayStation 3 a Xbox 360) jsou stále plánovány na listopad. Fanoušky válečných akci, a především série Brothers in Arms, nepotěší ani odklad chystaného pokračování Hell's Highway, jež pro Xbox 360, PlayStation 3 a PC vyjde až v posledním čtvrtletí fiskálního roku 2007/2008, což odpovídá prvnímu čtvrtletí roku příštího. Další odklad se týká nadějného MMORPG Gods & Heroes: Rome Rising, jež bylo posunuto na začátek příštího roku. Ve stejném čtvrtletí se objeví i third person akce Mercenaries 2: World in Flames, jejíž odložení společnost Electronic Arts konečně oficiálně potvrdila. Smutnou zprávou je rovněž měsíční zpoždění hratelné demoverze očekávané first person akce Crysis, která podle posledních zpráv z CryTeku vyjde až 26. října a jako náplast bude obsahovat editor.
Crysis - nové video
27. září 2007 v 16:07 | AD!$se blíží a napětí roste! Bude to opravdu taková bomba, jak se všichni tváří? Možná, každopádně si již dnes můžete stáhnout nové a velmi dobře vypadající video z této hry. V něm uvidíte kromě oslňující grafiky a fyziky i několik nových věcí. Tak například zde uvidíte, jak bude fungovat respawnování vojáků či pořizování nových jednotek. Ano, samozřejmě je video pořízené z multiplayeru, který byl dosud zahalen rouškou tajemství. Dále je zde k vidění praktická mapa, která vám vždy ukáže cíl vaší mise a úkoly. Jako třešnička na dortu působí zmrazovací zbraň, která dokáže během chvíli udělat z nepřítele velký kus ledu. Video stahujte zde.
FIFA 08 - PS2 recenze
26. září 2007 v 10:36 | AD!$Psát první odstavec v recenzích nových ročníků sérií FIFA a NHL od EA Sports je čím dál zbytečnější, protože se v nich stejně objevují akorát povzdechy na téma "rok se s rokem sešel a máme zde zase novou FIFU", případně se v nich recenzenti ze všech sil vymyslet nějaké neotřelé přirovnání, z něhož by byla na první pohled patrná železná pravidelnost, s níž se tyto série každoročně objevují. Dovolíme si tedy tuto ouverturu letos vynechat a pokud nás neposedne ďas, tak snad i v letech příštích.
Letošní FIFA se od své zamrzlé sestry liší v jednom zásadním aspektu. Zatímco NHL 08 je již plně next-gen titulem, FIFA zůstává stále ještě někde na pomezí. Z toho plyne že i na PS2 a PC se FIFA opět pohnula novým směrem, zatímco prozatímní zkušenost s NHL 08 na těchto platformách nás utvrdil v tom, že hoši od hokejek se již skutečně soustředí v prvé řadě na systémy nové generace.
Aby toho manuálního ovládání nebylo málo, tak je nyní možné ovládat i brankáře.


Druhou novinku jsme ale ocenili o dost dříve. Jedná se o manuální přepínání mezi hráči při obranné činnosti. Provádí se pravou analogovou páčkou a nutno říci, že funguje velmi dobře. Zpočátku je samozřejmě opět nutné na to myslet, ale zvykli jsme si na to opravdu dost rychle. Jedinou nevýhodou tohoto systému je, že se už nelze vymlouvat na to, že vám hra přepnula ovládání na jiného hráče, než jste chtěli. Jinak to s sebou ale nese jen samá pozitiva, přičemž tím největším (a vlastně v podstatě taky jediným), je přesné fungování, kdy stačí do pravého analogu jen ťuknout do směru, kterým se nachází požadovaný hráč od hráče, kterého ovládáte aktuálně. Samozřejmě že ne vždy se podaří trefit požadovaného spoluhráče napoprvé, pokud jich je na více na menší ploše, ale to se dá napravit jedním dalším klikem. Nikdy se nám nestalo, že bychom potřebovali více než dva kliky, a tak již nehrozí situace známé z předchozích ročníků, kdy se po
stisknutí tlačítka ovládaní hráči střídali někdy dost podivně až nepředvídatelně a místy se zdálo, že je hra střídá snad dokonce nějak cyklicky.

Premiéru však slaví přítomnost naší domácí nejvyšší soutěže.
A aby toho manuálního ovládání nebylo málo, tak je nyní možné ovládat i brankáře. To přijde vhod zejména při volných přímých kopech, kdy si můžete pozici brankáře upravit podle postavení zdi nebo třeba jen podle nálady a intuice. Gólmana lze ale ovládat i při hře, což ale ocení spíše až ti, kteří již zde budou mít něco odehráno. Po stisknutí R3 dostanete muže v rukavicích pod kontrolu a můžete s ním například vyběhnout proti samostatně se na vás řítícímu soupeři, čímž mu jednak zmenšíte střelecký úhel. Stisknutím trojúhelníku pak provede brankářský zákrok, kdy se například váš gólman vrhne útočníkovi pod nohy a míč vyrazí nebo dokonce lapí. Bohužel to s sebou nese i ne zcela příjemnou skutečnost. Zdálo se nám totiž, jako by hra počítala s tím, že gólmana budete ovládat manuálně, a tak si s tím automatické ovládání příliš hlavu nedělá a tak nějak v kostce shrnuto by se dalo říci, že se automaticky ovládaní brankáři prakticky nehnou z malého vápna.
Navíc nejsou ani nijak neomylní, takže se klidně může stát, že jim míč vypadne z rukou, a tím si ho ještě mezi nohama srazí do brány. Když takový gól dáte, je to radost, když ho dostanete, je to na oběšení, ale objektivně nutno uznat, že se jedná o prvek, který se podílí na míře autenticity hry.

A máme tady další novinku. Tou je režim Be-A-Pro, v němž si vyberete jednoho jediného hráče z vašeho týmu a s ním odehrajete celou sezónu. Zbytek týmu i soupeře ovládá počítač, a vy se tak soustředíte jen a pouze na svého borce. Při hře si hledáte vhodné pozice, říkáte si o míč nebo jej naopak rozdáváte spoluhráčům, střílíte, zakopáváte do outu a vůbec všechny ty věci, které se při fotbale dělají a při tom všem se postupně zlepšujete. Nedá se vůbec říci, že by to fungovalo špatně, ale v našich očích se jedná spíše o zajímavou frajeřinku a upřímně řečeno si vůbec nedovolujeme odhadovat, jak se tento režim mezi hráči uchytí. Ve více lidech je to docela fajn, ale chce to alespoň základní množství týmové spolupráce, protože počítač přihraje tomu, kdo si vyžádá míč dříve, což někdy vede k docela slušným zmatkům. My jsme tedy raději zůstali u klasického pojetí videoherního fotbalu, a tak jsme si upřímně řečeno ani příliš nestihli všimnout, jak počítač
na vaše počínání reaguje. Pokud byste hráli špatně, tak by vám spoluhráči měli přihrávat méně a podobně. Na druhou stranu, nikdo špatně hrát nechce, takže jsme si nevšimli, že by nás počítačem řízení kolegové nějak ignorovali.

A máme tu novinky "lokální". S češtinou v podání Míry Bosáka a Petra Svěceného jsme se setkali již v minulém roce, premiéru zde však slaví přítomnost naší domácí nejvyšší soutěže. Máme tu tedy všechny domácí týmy a kompletní ligový ročník. Ten se nese v duchu již dřívějších fotbalových her od EA, tedy před sezónou nějaké ty přípravné přáteláky, sezóna a případný postup do pohárů. Škoda jen, že sponzoři neodpovídají naší lize, takže si vybíráte z firem typu Game Only (existuje to vůbec nebo si to v EA vymysleli na firemním večírku?). Naproti tomu soupisky se zdají poměrně kompletní a přestože jsme je detailně neporovnávali se současným stavem, tak nás docela překvapilo, že za FCB zde již hraje i Rudla Otepka a podobně. Takže spokojenost.

Bohužel ale má letošní FIFA jednu dost zásadní vadu. Když se všechno výše napsané dá dohromady, tak to nefunguje tak, jak by mělo, respektive mohlo. Vloni se tvůrci vrátili k samotným základům fotbalu a celé sérii to zcela zjevně prospělo. Letos ale přišli možná s až příliš velkým počtem novinek, které se sice podařilo skloubit v kvalitní celek, ale již se nestihlo ho pořádně naleštit. Máme tím na mysli zejména skutečnost, že tok zápasů není úplně ideálně plynulý. Zatímco v Pro Evo vše funguje naprosto hladce a s naprostou samozřejmostí, ve FIFA 08 máte pocit, jako by tady něco dřelo, něco nebylo úplně v pořádku. Nevíte sice co, ale toho pocitu se nemůžete zbavit. A to je jednoznačně škoda, protože dílčí novinky vycházejí ze skutečného fotbalu a jsou evidentně ku prospěchu věci, ale celkově to k opravdovému fotbalu zas až tak blízko nemá. U Pro Eva uprostřed zápasu zjistíte, že ho spíše sledujete než hrajete, FIFA 08 vám ale bude neustále připomínat, že se jedná "jen" o videohru.
HODNOCENÍ Bonusweb.cz : 80 % MÉ HODNOCENÍ : 94 %
Simpsonovi - animace ke stažení
25. září 2007 v 16:55 | AD!$Pro uložení klikněte pravým tlačítkem myši na obrázek a zvolte "Uložit obrázek jako" .... Čau AD!$








Informace o nové rubrice :)
25. září 2007 v 16:46 | AD!$Na webu je znovu nová rubrika,tentokrát s názvem "Obrázky a loga",kam budu přidávat např. fotky celebrit nebo různá loga nějakých značek např. Nike,Horsefeathers .................... Zatím čau :)
FIFA 08 - srovnání grafiky
25. září 2007 v 16:34 | AD!$ | HerníVideo z FIFY 08,ve kterém jasně vidíte rozdíl mezi Fifou pro PS2,PC a Xbox 360 !!!
Need for speed : Pro street compilation
23. září 2007 v 18:15 | AD!$ | HerníMalý shrn situací ze hry Need for Speed : Pro street !!!
Spider - Man : Friend or Foe demo
23. září 2007 v 10:45 | AD!$ | DemoverzeStáhnout spider-man_friend_or_foe_demo.exe - na odkaz kliněte pravým tlačítkem myši a zadejte "uložit cíl jako" !!! :)
New MP3s download !!!
16. září 2007 v 9:02 | AD!$Pro stažení MP3 klikněte pravým tlačítkem myši na odkaz a dejte "Uložit cíl jako" a pro stažení ve formátu MP3 dole vyberte "Všechny programy" a místo názvu na konci z .mpeg udělejte .mp3 !!!
Enrique Iglesias - Do you know :
Tak tohle bylo pár MP3,které se mi líbí a budou se líbit i vám :) !!! Časem přidám další a proto pište do komentrářů,jaké byste chtěli !!!
Bow wave - Boreček
15. září 2007 v 19:12 | AD!$Pro stažení MP3 klikněte pravým tlačítkem myši na odkaz a dejte "Uložit cíl jako" a pro stažení ve formátu MP3 dole vyberte "Všechny programy" a místo názvu na konci z .mpeg udělejte .mp3 !!!